تردد بیش از ۱۷۳ هزار زائر از مرز مهران در دهه نخست محرم
برنا-گروه استانها: فرماندار مهران گفت: از ابتدای ماه محرم تا پایان دهه نخست این ماه بیش از ۱۷۳ هزار زائر از مرز بینالمللی مهران تردد کردهاند.
حیدر نعمتی در گفتگو با خبرنگار برنا درمهران با اشاره به تردد ۱۷۳ هزار و ۴۰۶ زائر از مرز بینالمللی مهران در دهه نخست ماه محرم اظهار کرد: از این تعداد، ۱۴۲ هزار و ۶۰۱ نفر از کشور خارج و ۳۰ هزار و ۸۰۵ نفر وارد کشور شدهاند.
وی با اشاره به افزایش تردد زائران برای شرکت در آیینهای تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته پنج هزار و ۶۱۱ نفر از مرز مهران تردد کردهاند.
انتهای پیام
نظر شما