دستگیری عاملان شکار دو راس قوچ وحشی در شهرستان قائنات
برنا-گروه استان ها: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قائنات عاملان شکار دو راس قوچ وحشی را در این شهرستان دستگیر کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قائنات گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در جریان گشت و کنترل در مناطق آزاد به سه نفر متخلف شکار غیرمجاز مشکوک شده و پس از بازرسی از آنان، لاشه دو رأس قوچ وحشی را کشف و ضبط کردند.
صادقی افزود: در این عملیات یک قبضه سلاح ساچمهزنی به همراه ادوات شکار از متخلفان کشف و ضبط شد.
وی گفت: براساس دستور دادستان شهرستان، متخلفان بازداشت شده و دو دستگاه خودروی آنان نیز توقیف شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قائنات افزود: پرونده متخلفان دستگیر شده برای رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.
نظر شما