رایزنی فدراسیون اسکواش برای اعزام دو ورزشکار به بنگلادش

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
|
۱۷:۵۰:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۸۹۵۷
رایزنی فدراسیون اسکواش برای اعزام دو ورزشکار به بنگلادش
برنا - گروه ورزشی: فدراسیون اسکواش در تلاش برای دریافت ویزای دو ورزشکار خود است تا این دو ملی پوش راهی بنگلادش شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا، مدیران فدراسیون اسکواش در تلاش هستند ویزای دو ورزشکار ایران صادر شود.

براساس اعلام فدراسیون اسکواش، سپهر اعتمادپور و محمد چنگانیان دو ورزشکار ایرانی هستند که برای حضور در بنگلادش آماده می‌شوند. این در حالی است که مسابقه دیگر نماینده‌های ایران در شهریورماه در کشور ازبکستان برگزار می‌شود که ورزشکاران کشورمان قرار است در این کشور نیز حضور پیدا کنند. گفتنی است این رقابت‌ها قرار است روز‌های دوازدهم و سیزدهم در ازبکستان برگزار شود.

عزیزی پور رئیس فدراسیون اسکواش در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا داشت، این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر