حمیدی: ژیمناستیک ایران به آرامش رسیده است/ با دو مدال برنز و سهمیه ناگویا، مزد تلاش‌هایمان را گرفتیم

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
|
۱۵:۱۷:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۹۳۳۴
حمیدی: ژیمناستیک ایران به آرامش رسیده است/ با دو مدال برنز و سهمیه ناگویا، مزد تلاش‌هایمان را گرفتیم
برنا - گروه ورزشی: ملی‌پوش ژیمناستیک ایران با تمجید از عملکرد تیم ملی و شرایط آماده‌سازی، تاکید کرد آرامش حاکم بر فدراسیون زمینه‌ساز کسب سهمیه ناگویا و موفقیت‌های آینده خواهد بود.

محمدرضا حمیدی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا درباره عملکرد تیم ملی در رقابت‌های اخیر اظهار داشت: سطح مسابقات امسال نسبت به سال گذشته بسیار بالاتر بود و قهرمانان جهان و المپیک در آن حضور داشتند. خوشبختانه بچه‌های تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشتند و بدون هیچ اشتباهی مسابقات را پشت سر گذاشتند. مهم‌ترین هدف ما کسب سهمیه تیمی ناگویا بود که خداراشکر با دو مدال برنز به آن رسیدیم.

وی در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم ملی گفت: اردوهای منظم از ابتدای سال برگزار شد و حتی در شرایط جنگی نیز تمرینات ما متوقف نشد. این برنامه‌ریزی باعث شد با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شویم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران درباره حمایت‌های فدراسیون افزود: شرایط اردوها نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده بود و جا دارد از خانم نقوی تشکر کنم که تمام توان خود را برای فراهم کردن بهترین امکانات و آرامش ملی‌پوشان به کار گرفتند.

حمیدی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ژیمناستیک ایران به آرامش رسیده و همه باید برای پیشرفت این رشته کنار هم باشیم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا ابتدا در ناگویا نتایج خوبی بگیریم و سپس با کسب سهمیه المپیک، برای رسیدن به مدال تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر