استقلال در لیگ برتر جودو

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
|
۱۲:۵۵:۴۵
| کد خبر: ۲۳۵۹۳۹۳
استقلال در لیگ برتر جودو
برنا - گروه ورزشی: باشگاه استقلال در فضل پیش روی لیگ برتر جودو تیم‌داری خواهد کرد.

به گزارش برنا، علی تاجرنیا مدیرعامل باشگاه استقلال امروز یکشنبه ۷ تیرماه با ارسال نامه‌ای به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، آمادگی این باشگاه را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر جودوی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان اعلام کرد.

با موافقت فدراسیون جودو، باشگاه استقلال در فصل جدید لیگ برتر جودوی کشور در هر دو بخش مردان و زنان حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر