گفت‌وگوی ویژه

|
۱۳۹۳/۱۰/۰۶
|
۰۲:۳۱:۰۷
| کد خبر: ۲۴۸۶۵۳
گفت‌وگوی ویژه
پیشکسوت وزنه‌برداری کشور گفت: هر کسی بخواهد بی‌قانونی کند، هرج و مرج در کشور به راه می‌افتد.
علی پاکیزه‌جم در گفتگو با برنا:
رضازاده اصرار به بی‌قانونی دارد
خوشحالم که قانونمداری در وزارت ورزش‌وجوانان اصل شده است

حسین رضازاده به دلیل ممنوعیت حضور دوشغله‌ها در انتخابات فدراسیون ها مجاز به شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه برداری نیست اما همچنان تصمیم به نامزد شدن دارد.

علی پاکیزه جم در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص تصمیم حسین رضازاده برای شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: اگر قانونی در کشور حاکم است باید برای همه اجرا شود و کسی نمی تواند از آن مستثنی باشد. رضازاده هم باید تابع قانون باشد چون همه ما در ایران پشت سر قانون حرکت می کنیم و اگر هر کسی بخواهد بی قانونی کند هرج و مرج در کشور به راه می افتد. 

او ادامه داد: عملکرد وزنه برداری در دو سال اخیر اصلا خوب نبوده است و نمی دانم آقایان چه اصراری دارند که در فدراسیون بمانند. در فدراسیون وزنه برداری به روی پیشکسوتان بسته شده و رضازاده دوست دارد به تنهایی همه کارها را پیش ببرد. من سه سال سرمربی تیم ملی بودم اما الان نه از من و نه از هیچ پیشکسوت دیگری در فدراسیون خبری نیست. 

او افزود: رضازاده می خواهد همه کارها را به تنهایی انجام دهد. او حتی در وزنه برداری یک دوست و رفیق هم ندارد که از آن ها کمک بگیرد. قانون می گوید رضازاده نمی تواند در انتخابات شرکت کند و او باید تابع قانون باشد. وزیر ورزش و جوانان به درستی به قانونمداری تاکید می کند و جای خوشحالی است که قانون در وزارت ورزش و جوانان جایگاه خود را دارد. رئیس جمهور هم با آن عظمتش تابع قانون و مجلس است رضازاده که دیگر جای خود دارد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر