گفت‌وگوی ویژه

|
۱۳۹۳/۱۰/۱۹
|
۰۲:۵۹:۴۳
| کد خبر: ۲۵۲۰۷۴
گفت‌وگوی ویژه
رییس فدراسیون تکواندو گفت: همین که برخی از رشته‌ها و باشگاه‌ها از بودجه دولت ارتزاق می‌کردند بی‌عدالتی محض در سال‌های گذشته بوده و خوشبختانه اکنون از بین رفته است.
محمدرضا پولادگر در گفتگو با برنا:
با حضور دکتر گودرزی بی‌عدالتی در ورزش از بین رفته است
نظامنامه فرهنگی فدراسیون‌ها تبیین شد

دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان خود جلسه ای با روسای فدراسیون های ورزشی برگزار کرد.

محمدرضا پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص دیدار وزیر ورزش و معاونانش با روسای فدراسیون ها در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: در این جلسه دو بحث مهم مطرح شد. یکی درباره مسایل روزمره ورزش و دیگری در خصوص مشکلات فدراسیون ها. بحث نظام نامه فرهنگی فدراسیون ها که قبلا هم برای آن ها ارسال شده بود باز هم مطرح شد. اصول نظام نامه اعلام شد و حالا قرار بر این است که ظرف دو هفته آینده نقطه نظرات فدراسیون ها در خصوص آن اعلام شود. به اعتقاد من وجود چنین نظام نامه ای حلقه مفقوده ورزش ایران بود. بحث مباحث اخلاقی نیاز ضروری و حیاتی برای ورزش است که تاکنون هم اقدامات خوبی در این باره انجام شده است.

وی ادامه داد: با کمک اهالی ورزش باید این نظام نامه اجرایی شود چون سختی کار در اجرای آن است. اگرچه تبیین اساسنامه اخلاقی هم کار سختی است اما اصل بر این است که بتوانیم آن را اجرا کنیم که اجرایی کردن آن به همت عالی از طرف اهالی ورزش نیاز دارد. در این زمینه همه نیروها باید هم سو باشند و مسایل اخلاقی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

پولادگر درخصوص بودجه ای که از طرف وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها تعلق می گیرد گفت: شاید غالبا فدراسیون ها به بودجه ای که به آن ها تخصیص داده می شود معترض باشند اما برای اولین بار است که بودجه ها طبق آنچه تعیین شده پرداخت می شود. این اقدام وزارت ورزش قدمی رو به جلو و موثر بوده است. همینکه برخی از رشته ها و باشگاه ها از بودجه دولت ارتزاق می کردند بی عدالتی محض در سالهای گذشته بوده و خوشبختانه اکنون هم از بین رفته است. باید از این موضوع تقدیر شود چون کار بزرگی بوده است.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر