گفت‌وگوی ویژه

|
۱۳۹۳/۱۰/۲۸
|
۰۳:۰۲:۵۹
| کد خبر: ۲۵۴۴۹۰
گفت‌وگوی ویژه
رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: شخصا از اتفاقی که برای سجاد مرادی رخ داده خوشحال نیستم.
افشین داوری در گفتگو با برنا:
از حق خودم درباره مرادی گذشتم
برای المپیک روی حدادی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم

اردوهای تیم ملی دوومیدانی جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در چین که خردادماه سال آینهد برگزار می شود، آغاز شده است.

افشین داوری رئیس فدراسیون دومیدانی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا در خصوص اردوی تیم ملی دوومیدانی گفت: اردوی منتخبان دوومیدانی به پایان رسیده و هر کدام از تیم ها بر اساس مسابقاتی که در سال جاری در پیش دارند تمرینات خود را پی می گیرند. ملی پوشان 8 روز در اردو حضور داشتند و برخی از آن ها که شرایط شرکت در تمرینات را نداشتند با هماهنگی کادر پزشکی در اردو شرکت نکردند.

وی درخصوص وضعیت محرومیت سجاد مرادی هم بیان کرد: مرادی به تازگی محروم شده و همچنان نمی تواند در تیم ملی حضور داشته باشد. شخصا از اتفاقی که برای او رخ داده خوشحال نیستم و تاکید می کنم که اگرچه رفتار او را نپسندیدم اما از حق خودم گذشتم. وقتی مرادی در اینچئون از مسابقه دادن کناره گرفت باید در کمیته انضباطی فدراسیون پاسخگوی عملکرد خود می بود. ما این فرصت را برای او قایل شدیم که بیاید و مستنداتش را ارائه کند اما در کمیته انضباطی حاضر نشد. اگر مرادی به کمیته انضباطی می آمد حتما رایی که برای او صادر می شد سبک تر از این بود. 

او درباره این که آیا تیم های ملی دوومیدانی به اردوهای خارج از کشور هم می روند یا نه گفت: بله ما اردوهای خارجی مد نظر داریم. در نشستی که با کمیته المپیک داشتیم بحث اردوهای جدید را مطرح کردیم و با توجه به مسابقات پیش رو برگزاری اردوهای اروپایی را مد نظر داریم. ما قبلا مشکل گرفتن ویزای شینگن داشتیم اما الان توانسته ایم برای برخی از ورزشکاران این ویزا را بگیریم و شرایط سفر آن ها را فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص وضعیت احسان حدادی خاطرنشان کرد: دو برنامه برای احسان حدادی مد نظرمان بود. ما به دنبال مربی هستیم که با حدادی هماهنگ باشد و بتواند به خوبی با آن تمرین کند. حدادی ورزشکار بزرگی است و وضعیت او از حساسیت بالایی برای ما برخوردار است. با چند مربی خارجی مذاکره کرده ایم که قرار است طی روزهای آینده با یکی از آن ها قرارداد ببندیم. حدادی در حال حاضر در اردو به سر می برد و با توجه به اینکه فعلا تیم ملی در فصل بدنسازی است با کمک سایر بچه ها تمریناتش را انجام می دهد. ما برای المپیک روی حدادی سرمایه گذاری کرده ایم و امیدواریم سریع تر مربی مناسبی برای او پیدا کنیم.

داوری در پایان با اشاره به حمایت وزارت ورزش گفت: وزارت ورزش و جوانان به رشته های پایه و مدال آور مثل دوومیدانی توجه ویژه ای دارد اما هر چه در دوومیدانی سرمایه گذاری کنیم، باز هم کم است چرا که در این رشته ما استعدادهای فراوانی داریم که با سرمایه گذاری بیشتر می توانند برای ما مدال آوری کنند.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر