چای سبز بیشتر بنوشید
تحقیقات نشان می دهد که تجزیه آنزیمهای چای سبز در معده تاثیر زیادی درپیشگیری انسان به بیماری آلزایمر دارد.
به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از پایگاه خبری عرب نیوز، دانشمندان انگلیسی اعلام کردند که نوشیدن روزانه چای سبز در پیشگیری انسان از ابتلا به آلزایمر موثر است.
محققان دانشگاه نیوکاسل درعلت هضم سریع غذا با خوردن چای سبز گفتند: زمانی که آنزیمهای چای سبزدرمعده تجزیه می شوند، یک نوع مواد شیمایی تولید می شود که بیشترین تاثیردرمبارزه با عوامل اصلی در ابتلای انسان به آلزایمر را دارند.
این تحقیقات نشان می دهد که ترکیبات معروفی موسوم به " پلی فنول ها" در چای سیاه و سبز وجود دارد که از سیستم عصبی و زایل شدن سلولهای مخ حمایت می کند.
گفتنی است که در انگلیس حدود 820 هزار نفر به بیماری آزایمر دچار هستند.
نظر شما