برنا - گروه ورزشی: مدیرعامل مس رفسنجان به بیانیه باشگاه صنعت نفت برای افزایش سهمیه لیگ آزادگان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۲۳۵۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
برنا - گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ادعا میکنند نمیخواهد تیمش با منفی ۳ امتیاز وارد مسابقات لیگ فصل آینده شود.
کد خبر: ۲۳۴۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۵/۰۳/۰۷