برنا- گروه استانها: مدیرعامل توانیر، از افزایش ۱۱ درصدی تخصیص برق به صنایع انرژیبر خبر داد و اعلام کرد که به رغم خسارت سنگین ۵۸ هزار میلیارد تومانی به زیرساختهای نیروگاهی، اولویت دولت قطع صادرات و حفظ پویایی چرخهای تولید داخل است.
کد خبر: ۲۳۴۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۵/۰۳/۰۲