برنا-گروه استانها: مدیرکل بهزیستی استان سمنان با حضور در دفتر شهردار سمنان پیرامون مسائل عمرانی، اجتماعی و همکاریهای مشترک میان دو دستگاه به ویژه در موضوع تملک پلاک واقع در ضلع شرقی کاروانسرای صفوی میدان سعدیِ سمنان واقع در بلوار قدس گفتوگو کرد.
کد خبر: ۲۳۵۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۵/۰۳/۱۸