وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای گوشی هایی که به صورت قاچاق وارد شده و هم اکنون در انبار بوده، برنامه این است که بتوانند با پرداخت گمرکی، امکان فعال سازی آنها را در شبکه ممکن کنند.
کد خبر: ۶۲۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۲