فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد:

اجرای ۲۰۸۱ برنامه طی دهه فجر در گلستان

|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
|
۱۷:۱۷:۳۹
| کد خبر: ۹۵۸۴۹۵
اجرای ۲۰۸۱ برنامه طی دهه فجر در گلستان
فرمانده سپاه نینوا گلستان: امسال دو هزار و ۸۱ برنامه در ۱۴ شهرستان استان گلستان به مناسبت ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار حسین معروفی در نشست خبری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی مختص هیچ کس نیست و متعلق به تمامی اقوام میباشد و همه مردم در آن سهم دارند.

وی افزود : نکته مهم در انقلاب اسلامی مدیریت صحیح آن است که این مدیریت به وسیله رهبر انقلاب صورت میگیرد.

سردار معروفی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی می باشد که نشانه بارز آن این است که مردم در هر کجا احساس میکنند انقلاب به خطر افتاده است سینه سپر میکنند.

وی گفت: اقتدار و استقلال سیاسی ، همچنین اقتدار نظامی که به صورت ویژه به آن دست پیدا کرده ایم و هوشمندی ملت ایران از دستاورد های انقلاب اسلامی می باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه به برنامه های دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: امسال دو هزار و ۸۱ برنامه در ۱۴ شهرستان استان گلستان به مناسبت ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌ها در قالب ۶ سرفصل و ۲۵۲ عنوان و ۲۱۹ برنامه شاخص اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: بهره برداری از ۱۰۰ واحد مسکونی در نقاط سیل زده، اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه، افتتاح یک خانه عالم، توزیع هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی، اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان و … از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در دهه فجر امسال است.

وی همچنین از برگزاری دو هزار برنامه بصیرتی در قالب نهضت روشنگری و برپایی ۴۱ نمایشگاه فرهنگی و هنری در دهه فجر خبر داد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از حضور دختر سردار سلیمانی در گلستان نیز خبر دادو افزود:  تحویل ۲۰۰ واحد به سیل زدگان و اهدای جهیزیه و برگزاری جشن ازدواج ۱۵۰ زوج از سایر برنامه‌های سپاه نینوا استان است که تا پایان سال اجرا می‌شود. سردار معروفی در پایان اضافه کرد: جشن انقلاب در دو هزار پایگاه، حوزه و ناحیه مقاومت اجرا می‌شود و برای اولین بار در ایام دهه فجر با مادران شهدا نشست صمیمی خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
آژانس عکس برنا
لالالند
رایتل
تشریفات شایسته
دندونت
سلام پرواز