نام نویسی ۱۰داوطلب انتخابات میان دورهای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علیرضا اتابک اظهار کرد: با رد اعتبار نامه نماینده سابق گچساران و باشت نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دورهای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت آغاز شده است.
وی افزود: ثبتنام از داوطلبان انتخابات اولین میاندورهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان برای حوزههای انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، آشتیان و فراهان، بهار و کبودرآهنگ، آستانه اشرفیه، میانه و گچساران و باشت در حال اجرا است.
فرماندار گچساران اذعان کرد: نام نویسی از داوطلبین اولین میان دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه تاریخ 8 فروردین به مدت یک هفته لغایت 14 فروردین ماه تا ساعت ۱۸ روز شنبه ادامه خواهد داشت.
اتابک در ادامه اذعان کرد: در سومین روز از نام نویسی از داوطلبین میان دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت تا کنون 10 نفر نام نویسی کردند.
وی تصریح کرد: از مجموع تعداد ثبت نامی تا کنون 9نفر آقا و یک خانم برای کرسی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.
فرماندار گچساران گفت: عبدالرحیم رحیمی، ساسان تاجگردون، سیدقدرت اله حسینی، امین اله بابویی، هومان عسکری، محمد محمودی، محسن کاویانی، حجت الاسلام مجید کرمی ، پریوش نقدی برای رقابت در انتخابات میان دورهای مجلس شواری اسلامی ثبت نام کرده اند.
فرماندار گچساران با بیان اینکه برخی از این داوطلبان با مراجعه حضوری به فرمانداری نام نویسی کردند، گفت: اجباری به حضور داوطلبان انتخابات میان دورهای مجلس شورای اسلامی برای نام نویسی نیست و داوطلبان میتوانند از طریق نرم افزار موبایلی و دستکتاپ رایانه نام نویسی کنند.
به گزارش برنا، نام نویسی از داوطلبان از ساعت هشت بامداد امروز هشتم فروردین ماه لغایت 14 فروردین ماه به مدت یک هفته انجام می شود.
روش ثبت نام در این دوره از انتخابات به سه شیوه اپلیکیشن موبایلی، نسخه رایانه و مراجعه حضوری به حوزه انتخابیه و ستاد انتخابات وزارت کشور خواهد بود.