گفت‌وگوی ویژه

|
۱۳۹۳/۰۶/۱۷
|
۰۳:۳۱:۲۸
| کد خبر: ۲۱۸۶۱۰
گفت‌وگوی ویژه
رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: حضور رییس جمهور در جمع ورزشکاران قوت قلب خوبی برای آنها بود.
دکتر روحانی به ورزشکاران قوت قلب داد
بهترین نتیجه را در اینچئون می‌گیریم


افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی یکی از حاضرین در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی بود.

داوری در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا در خصوص تجلیل ریاست جمهوری از قهرمانان مدال آوران اظهار داشت: این مراسم در زمان بسیار خوبی برگزار شد گرچه زمان اطلاع رسانی محدود بود اما برای برگزاری مراسم زحمت زیادی کشیده شده بود. حضور رییس جمهور در جمع ورزشکاران قوت قلب خوبی برای آنها بود خصوصا اینکه جوایز و هدایای قهرمانان سال های گذشته هم به آنها اهدا شد.

وی ادامه داد: تجلیل از ورزشکاران اتفاق بسیار خوبی بود که با پیگیری شخص رییس ورزش و جوانان رخ داد ما قدردان این حمایت و تجلیل از ورزشکاران هستیم وعده وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه جوایز مدال آوران بازی های آسیایی بلافاصله بعد از پایان بازی ها اهدا خواهد شد انگیزه بسیار خوبی برای ورزشکاران خواهد بود.

داوری درباره حمایت دکتر روحانی از ورزش و ورزشکاران افزود: دکتر روحانی از ابتدای شروع دوران ریاست جمهوری شان نشان دادند توجه ویژه ای به ورزش دارند از زمان شروع ریاست جمهوری ایشان سرمایه گذاری خوبی در ورزش های پایه و مادر شده است به نظر من آنچه از صحبت های مسئولان برمی آید این است که در برخی از رشته ها باید اسپانسرهای خصوصی وارد شود و دولت و فدراسیون ها نباید در امور باشگاه داری دخالت کنند. از صحبت های خوب دکتر روحانی مشخص شد که دولت ارزش زیادی برای ورزش های پایه و مادر قائل است. در واقع در ورزش های مادر نباید فقط به کسب 5-6 مدال اکتفا شود این رشته ها، رشته های پرمدال هستند و می توانند در رنکینگ قاره ای و جهانی هم تاثیرگذار باشند. خوشبختانه نگاه ویژه دولت به ورزشی مثل دو و میدانی باعث دلگرمی ما می شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص شرایط تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون بیان کرد: بچه های دو و میدانی در بهترین شرایط قرار دارند آنها تا شروع بازی ها می توانند به آمادگی صددرصد دست پیدا کنند. کسانی که در حال حاضر عضو تیم ملی دوومیدانی هستند رکورد ورودی کسب کرده اند اگر آنها بتوانند رکوردهای خود را در بازی های آسیایی تکرار کنند، بهترین نتایج به دست خواهد آمد.

داوری با اشاره به حمایت وزارت ورزش و جوانان از ورزش دو و میدانی گفت: پشتیبانی خوبی از فدراسیون دو و میدانی در بحث مالی و اردویی به عمل آمد. ما اردوهای بسیار خوبی داشتیم و با همتی که در بچه های تیم ملی می‌بینم می توانیم نتایج درخشانی در بازی های آسیایی کسب کنیم.

او درخصوص وضعیت سجاد مرادی خاطرنشان کرد: سجاد مرادی به دلیلی مصدومیت نتوانست در رکوردگیری حضور موفق داشته باشد برای ما هم ملاک انتخاب ورزشکاران برای حضور در بازی های آسیایی شرکت در رکوردگیری بود البته هنوز نرفتن مرادی به بازی های آسیایی قطعی نیست اگر دوپبنگ نفر اول دوره پیشین بازی های آسیایی مثبت اعلام شود در صورت نظر مثبت کمیته فنی شاید مرادی برای تغییر مدال به اینچئون برود.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر