گفتوگوی ویژه
مردم فکر کردند از تیم ملی خط خوردهام!
نام علیرضا نادی در لیست تیم ملی والیبالی که قرار است به بازیهای آسیایی اعزام شود وجود دارد اما وی نمیتواند در اینچئون همراه تیم ملی باشد چون باید مصدومیتش را درمان کند.
علیرضا نادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، درخصوص اینکه به رغم مصدومیت به تیم ملی دعوت شده، اظهار کرد: نمی دانم چه اتفاقی افتاده که به تیم ملی دعوت شده ام چون به کواچ گفته بودم مصدوم هستم و باید زانوی راستم را جراحی کنم. خودم هم در جریان دعوت شدنم به تیم ملی نبودم و نمی توانم تیم ملی را در بازیهای آسیایی همراهی کنم چون باید جراحی کنم و بیش از این نمی توانم به پایم فشار بیاورم.
وی ادامه داد: دفعه قبل که به تیم ملی دعوت شدم نتوانستم به دلیل مصدومیت در ادامه تمرینات حاضر باشم. این رفت و آمدها به تیم ملی باعث می شود مردم فکر کنند من از تیم ملی خط می خورم اما می خواهم از طریق این مصاحبه اعلام کنم به دلیل مصدومیت نتوانسته ام در اردوها حاضر باشم.
نادی در پاسخ به این سوال که مگر کواچ در جریان مصدومیت وی نبوده، گفت: من به کواچ گفته بودم مصدوم هستم اما تاریخ دقیق جراحی را نگفته بودم. فکر می کنم سوءتفاهم پیش آمده که چنین اتفاقی رخ داده است. احساس من این است که اگر جراحی کنم بهتر و بیشتر می توانم در خدمت تیم ملی باشم. اگر الان با این شرایط به تیم ملی اضافه شوم نیمکت نشین می شوم و نمی توانم آنقدر که باید به تیم ملی کمک کنم.
وی درباره کیفیت بازیهای تیم ملی در مسابقات جهانی گفت: بازیهای جهانی با لیگ جهانی تفاوت دارد. بازیهای مسابقات جهانی نزدیک به هم برگزار می شود و توان و انرژی زیادی می طلبد. کادرفنی باید روی بدن بچه ها بیشتر کار کند چون هر بازی فشار زیادی به آنها وارد می شود. مثلا در بازی با آمریکا بچه ها فشار زیادی را تحمل کردند و همین باعث شد مقابل فرانسه مثل همیشه نباشند. عملکرد تیم ملی تا همین حالا هم عالی بوده که توانسته برای اولین از گروه خود صعود کند. من امیدوارم این روند خوب تیم ملی ادامه داشته باشد.