ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور معاون استاندار تهران در شهرستان قدس
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شرکتکنندگان در این مراسم معنوی با قرائت فاتحه و نثار شاخههای گل، یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمانهای امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
عسکری معاون استاندار تهران در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا سرمایههای ماندگار این ملت هستند و تکریم آنان وظیفهای همگانی است.
فاتحینژاد فرماندار شهرستان قدس نیز با تأکید بر اهمیت زنده نگهداشتن یاد شهدا در جامعه گفت: هرچه داریم از برکت خون شهدا و ایثار خانوادههای آنان است و امروز با حضور در گلزار شهدا بار دیگر عهد میبندیم که ادامهدهنده راه نورانی آن عزیزان باشیم.
در ادامه این برنامه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران به همراه فرماندار قدس و هیئت همراه، علاوه بر خشتگذاری هنرستان و افتتاح طرح های عمرانی اقتصادی از برخی پروژه های شهرستان نیز بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/