نماینده فدراسیون والیبال: به میزبانی کرمانشاه از ۲۰ نمره ۲۰ می‌دهم

|
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
|
۱۸:۰۹:۵۲
| کد خبر: ۲۳۱۴۶۶۹
نماینده فدراسیون والیبال: به میزبانی کرمانشاه از ۲۰ نمره ۲۰ می‌دهم
برنا- گروه استان‌ها: نماینده فدراسیون والیبال گفت: کرمانشاه میزبان بسیار شایسته‌ای برای مسابقات لیگ یک جوانان کشور بود و من به این میزبانی از ۲۰ نمره ۲۰ می‌دهم.

به‌گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه؛ ابراهیم فیروزی در مراسم اختتامیه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان زیر ۱۸ سال باشگاه‌های دسته یک کشور که در سالن شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به سطح کیفی مسابقات، اظهار داشت: در این دوره ۲۳ تیم از ۱۴ استان کشور با حضور حدود ۶۰۰ ورزشکار و مربی شرکت کردند.

وی افزود: این مسابقات به مدت ۹ روز از ۲۰ تا ۲۸ بهمن‌ماه برگزار شد و تیم‌ها در چهار گروه به رقابت پرداختند؛ مرحله مقدماتی به‌صورت همزمان در چهار سالن ورزشی استان کرمانشاه برگزار شد و روزانه ۱۱ دیدار انجام گرفت.

نماینده فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پس از پایان مرحله گروهی، ۱۶ تیم برتر به مرحله حذفی صعود کردند و در مجموع ۷۱ مسابقه در این دوره برگزار شد که از نظر تعداد بازی‌ها و گستردگی تیم‌های شرکت‌کننده، رویدادی کم‌نظیر در سطح کشور بود.

فیروزی در ادامه از رئیس و اعضای هیأت والیبال استان کرمانشاه و همچنین مسئولان استانی قدردانی کرد و گفت: برگزاری چنین رویدادی با این حجم از مسابقات کار بزرگی بود و به جرأت می‌توان گفت تنها چند استان در کشور توانایی میزبانی این سطح از رقابت‌ها را دارند.

وی در پایان با اشاره به نتایج نهایی بیان کرد: در دیدار رده‌بندی، تیم نفت تهرانسر با شکست تیم کود گلفام آمل به مقام سوم رسید و در دیدار فینال نیز تیم عقاب تهران نایب‌قهرمان شد و تیم طلایی‌پوشان ورامین عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :
کمیل نظری
نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر