نماینده مردم اراک: خدمات اورژانس ۱۱۵ در حوادث و بحران ها ستودنی است
به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، ، نادرقلی ابراهیمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در شب چهارشنبه آخر سال در بازدید سرزده از مرکز فوریتهای پزشکی استان مرکزی ضمن تشکر از فعالیت موثر این واحد امدادی و درمانی در جنگ رمضان ، نقش این سازمان را در پاسخگویی به بحران ها و حوادث موثر دانست .
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب ضمن تاکید بر خدمات رسانی سریع و مؤثر تیمهای اورژانس ۱۱۵ در حوادث و بحران های احتمالی، از زحمات نیروهای مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی بعنوان ناجیان خط مقدم هموطنان تقدیر کرد.
این بازدید با هدف بررسی وضعیت آمادگی این مرکز در ایام پایانی سال و همچنین ارزیابی عملکرد تیمهای فوریت پزشکی در شب چهارشنبه آخر سال صورت گرفت.
در این بازدید، ابراهیمی از نزدیک در جریان روند فعالیت مرکز فوریتهای پزشکی قرار گرفت و با نیروهای این مرکز گفتگو کرد.