باران چشمه: وزیر ورزش حتی یک روز هم حضور در وزارتخانه را ترک نکرد
مهرعلی بارانچشمه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص اتفاقات اخیر گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به کشور عزیز ایران خارج از هرگونه قوانین و تعهدات و معاهدات بینالمللی بوده و فقط به بهانه اینکه ایران در حال ساخت بمب اتم است صورت گرفته است. این تجاوز باعث به شهادت رسیدن رهبر انقلاب شد و همچنین تعداد زیادی از فرماندهان به شهادت رسیدند.
مطمئن باشید رزمندگان ما، نیروهای مسلح ما با تمام توان قوا به این تجاوزات همانگونه که تا به امروز جواب دادند پاسخ خواهند داد.
وی افزود: مطمئنا تا زمانی که این تجاوز ادامه داشته باشد نیروهای مسلح ما هم با موشکها و پهپادها مقابل به مثل میکنند. امیدواریم هرچه زودتر این جنگ ناجوانمردانه که توسط دشمن شروع شده با پیروزی جمهوری اسلامی ایران به پایان برسد.
باران چشمه در واکنش به حملات به اماکن ورزشی گفت: موضوعی که متاسفانه بسیار دردآور است شهادت تعداد زیادی از دانشآموزان است. همچنین در هیچ قانون بینالمللی اصلا حمله به اماکن ورزشی وجود ندارد اما دشمن با رعایت نکردن هیچ قانونی به این اماکن حمله کرد.
رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانهای و کشتی پهلوانی در پایان عنوان کرد: از زحمات وزیر ورزش و جوانان تشکر میکنم که وزرات را یک روز هم ترک نکرد و مدیران ارشد وزارت ورزش هم که کار را بیوقفه پیش بردند. همچنین از عوامل اطلاعرسانی که کارشان را به خوبی پیش میبرند تشکر میکنم.
انتهای پیام/