قدردانی مجمع نمایندگان استان مرکزی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی های اخیر

|
۱۴۰۴/۱۲/۲۹
|
۱۹:۱۸:۰۷
| کد خبر: ۲۳۲۲۸۳۷
قدردانی مجمع نمایندگان استان مرکزی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی های اخیر
برنا ـ گروه استانها: مجمع نمایندگان استان مرکزی با صدور بیانیهای، از حضور پرشور و بصیرت مردم شریف این استان در راهپیمایی‌های اخیر که به منظور گرامیداشت یاد شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب و رهبری برگزار شد، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان مرکزی، مجمع نمایندگان استان مرکزی در بیانیه ای که روز جمعه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۴ منتشر شد، ضمن قدردانی از ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه این استان، حضور آگاهانه و بهموقع آنان در میادین شهر را برگ زرینی بر افتخارات استان توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: حضور پرشور مردم در راهپیماییهای اخیر که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی، امام شهدا و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب برگزار گردید، بار دیگر پیوند ناگسستنی امت با آرمانهای امام راحل و شهدا و همچنین وفاداری به فرامین رهبری را به جهانیان اثبات کرد.

مجمع نمایندگان استان مرکزی تأکید کرده است که این گردهماییهای پرشور در میادین و خیابانهای شهرهای استان، نشاندهنده روحیه استکبارستیزی و تعهد عمیق مردم به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عشق به رهبری است.

نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه مردم این خطه با مشتهای گرهکرده و فریادهای رسای خود، یاوهگویان و دشمنان را ناامید کردند، این وحدت و همدلی را سرمایه عظیمی دانستند که دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار میسازد.

در این بیانیه با تأکید بر اینکه پیروزی نهایی از آن مردم ایران است، تصریح شده است: با تکیه بر توان، دانش و اقتدار نیروهای نظامی کشور بر دشمنان متجاوز پیروز خواهیم شد و با اتحاد و همبستگی میتوانیم بر تمامی چالشها فائق آییم.

مجمع نمایندگان استان مرکزی در پایان با تأکید دوباره بر وحدت و همدلی ملت ایران تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند هرگز نخواهند توانست اراده پولادین این ملت را درهم شکنند و این بار امانتداران واقعی انقلاب، با قدرت و صلابت، راه نورانی شهدا و امام شهید خویش را ادامه خواهند داد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر