قدردانی مجمع نمایندگان استان مرکزی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی های اخیر
به گزارش خبرگزاری برنا از استان مرکزی، مجمع نمایندگان استان مرکزی در بیانیه ای که روز جمعه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۴ منتشر شد، ضمن قدردانی از ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه این استان، حضور آگاهانه و بهموقع آنان در میادین شهر را برگ زرینی بر افتخارات استان توصیف کرد.
در این بیانیه آمده است: حضور پرشور مردم در راهپیماییهای اخیر که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی، امام شهدا و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب برگزار گردید، بار دیگر پیوند ناگسستنی امت با آرمانهای امام راحل و شهدا و همچنین وفاداری به فرامین رهبری را به جهانیان اثبات کرد.
مجمع نمایندگان استان مرکزی تأکید کرده است که این گردهماییهای پرشور در میادین و خیابانهای شهرهای استان، نشاندهنده روحیه استکبارستیزی و تعهد عمیق مردم به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عشق به رهبری است.
نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه مردم این خطه با مشتهای گرهکرده و فریادهای رسای خود، یاوهگویان و دشمنان را ناامید کردند، این وحدت و همدلی را سرمایه عظیمی دانستند که دشمنان را مأیوس و دوستان را امیدوار میسازد.
در این بیانیه با تأکید بر اینکه پیروزی نهایی از آن مردم ایران است، تصریح شده است: با تکیه بر توان، دانش و اقتدار نیروهای نظامی کشور بر دشمنان متجاوز پیروز خواهیم شد و با اتحاد و همبستگی میتوانیم بر تمامی چالشها فائق آییم.
مجمع نمایندگان استان مرکزی در پایان با تأکید دوباره بر وحدت و همدلی ملت ایران تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند هرگز نخواهند توانست اراده پولادین این ملت را درهم شکنند و این بار امانتداران واقعی انقلاب، با قدرت و صلابت، راه نورانی شهدا و امام شهید خویش را ادامه خواهند داد.