استاندار کردستان افتخارآفرینی کشتیگیر سقزی در رقابت های جهانی را تبریک گفت
برنا- گروه استانها: استاندار کردستان در تماس تلفنی با «محمدمبین عظیمی» ملی پوش کردستانی عضو تیم کشتی آزاد کشورمان، افتخارآفرینی وی در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۶ قرقیزستان در دستیابی به نشان زرین طلای وزن ۹۲ کیلوگرم را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ «آرش زرهتن لهونی» در این تماس ضمن تأکید بر توانایی های جوانان کردستانی در زمینه های مختلف به ویژه در عرصه ورزش، کسب مدال ارزشمند طلای عظیمی را نشان از تلاش و زحمات شبانه روزی این قهرمان کردستانی در بحبوحه جنگ تحمیلی و مقاومت ۴۰ روزه ملت سربلند ایران در برابر دشمن صهیونی - آمریکایی دانست.
لهونی در این تماس موفقیتهای روزافزون عظیمی و تمامی جوانان استان کردستان و ورزشکاران ایرانی را از درگاه خداوند منان خواستار شد.
«محمدمبین عظیمی» در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل «ماگومد شریپوف» از بحرین به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.
نظر شما