انگور و بادمجان بیشتر بخورید
محققان دانشگاه ˝هاروارد˝ آمریکا دریافتند که خوردن زیاد انگور و بادمجان از بیماری قلبی و سکته مغزی پیشگیری می کند.
به گزارش سرویس بین الملل برنا، تحقیقات اخیر نشان می دهد که خوردن زیاد انگور فشار خون را کاهش می دهد.
محققان دانشگاه هاروارد آمریکا دریافتند که مصرف روزانه انگورازافزایش فشار خون که منجر به بیماریهای قلبی و سکته مغزی می شود پیشگیری می کند.
این تحقیقات همچنین نشان می دهد که در انگور ماده ای به نام "آنتوسیانین" وجود دارد که فشار خون بدن را کاهش می دهد.
بر اساس این تحقیقات، ماده آنتوسیانین به مقدار زیادی در توت، و بادمجان و پرتقال وجود دارد و علاوه بر آن در این میوه ها ماده " فلاونوئید ها" نیز وجود دارد که در درمان این نوع بیماری ها موثر است.
نظر شما