استاندار مرکزی: حضور در رزمایش «جان‌فدایان ایران» تجدیدمیثاق با ولایت بود.

|
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
|
۲۳:۱۶:۳۱
| کد خبر: ۲۳۳۵۶۱۹
استاندار مرکزی: حضور در رزمایش «جان‌فدایان ایران» تجدیدمیثاق با ولایت بود.
برنا ـ گروه استانها: استاندار مرکزی با اشاره به حضور پرشور مردم شهیدپرور اراک و سایر شهرستان‌های استان در رزمایش «جان‌فدایان ایران امام‌رضایی» تأکید کرد: مردم این خطه با دو پیام قاطع، ایستادگی تا آخرین قطره خون پای نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مرکزی، مهدی زندیه‌وکیلی عصر چهارشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش سراسری عظیم «جان‌فدا برای ایران امام‌رضایی» در ورزشگاه پانزده‌هزارنفری امام خمینی(ره) اراک، در جمع خبرنگاران با تأکید بر حضور همزمان شهرستان‌های استان در این برنامه گفت : مردم مؤمن و انقلابی استان مرکزی طی بیش از پنجاه شب گذشته در میادین و خیابان‌ها حماسه‌ای بی‌نظیر آفریدند و امروز نیز با شرکت در این رزمایش، وفاداری خود را به نظام و رهبری نشان دادند.

وی گفت: مردم اراک و استان مرکزی همچنان داغدار رهبر شهید خود هستند، اما در عین‌حال لبیک‌گوی رهبر عزیز خود حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای بوده و امروز نیز اعلام کردند تا پای جان از رهبری و نظام اسلامی صیانت می‌کنند.

استاندار مرکزی تأکید کرد: دشمن بداند اگر فکر خامی در سر داشته باشد، سیلی محکمی از ملت ایران خواهد خورد؛ چرا که ما ملت امام حسین(ع) هستیم و از مسیر امام و رهبری و نظام اسلامی خارج نمی‌شویم.

زندیه‌وکیلی اظهار کرد: از این حضور عظیم و حماسی شرمنده‌ایم؛ این تنها بخش کوچکی از جمعیت اراک است و همه شهرستان‌های استان نیز همزمان این برنامه را اجرا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امید است در سایه لطف خدا، مردم با این همت والا دشمن را پشیمان کرده و خداوند بزرگ نیز با فضل خود، پیروزی را هرچه سریع‌تر نصیب رزمندگان اسلام و این ملت شجاع گرداند.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر