رقابت ۷۵ راکتبهدست در مشهد/ معرفی برترینهای تنیس روی میز خراسان رضوی
برنا- گروه استانها: مشهد مقدس روز جمعه میزبان یکی از پرشورترین دورههای مسابقات استانی بود که با شناسایی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، این دوره از رقابتها با حضور ۷۵ شرکتکننده از سراسر استان برگزار شد که سطح بالای آمادگی بازیکنان، رقابتهای تماشایی و نزدیکی را رقم زد. در نهایت پس از برگزاری دیدارهای مهیج، نفرات برتر سکوهای قهرمانی را به شرح زیر از آن خود کردند:
مقام اول: جناب آقای مهدی طباطبایی از مشهد (برنده جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی)
مقام دوم: جناب آقای محمد ثانی از نیشابور (برنده جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی)
مقام سوم (مشترک): آقایان سام رحمانی و محمد بذری از مشهد (برنده جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی برای هر نفر)
این مسابقات که با هدف ارتقای سطح کیفی بازیکنان و ایجاد شور و نشاط در میان ورزشکاران استان برگزار گردید، بار دیگر پتانسیل بالای تنیس روی میز در خراسان رضوی و رقابت نزدیک میان قهرمانان شهرهای مختلف را به نمایش گذاشت.
نظر شما