استاندار اصفهان: نظارتها ۲۴ ساعته و برخورد با متخلفان اقتصادی قاطعانه خواهد بود
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی جمالینژاد در نخستین جلسه قرارگاه جنگ اقتصادی استان، با قدردانی از حضور نمایندگان اقتصادی و دستگاههای نظارتی، شرایط فعلی را مشابه دوران دفاع مقدس توصیف کرد و اظهار داشت: تجربیات موفق سال گذشته نشان داد که حضور فعال دستگاههای نظارتی و اجرایی در میدان، نهتنها اثربخشی مصوبات را دوچندان میکند، بلکه منجر به هدفمند شدن فعالیتهای اقتصادی در سطح استان میشود.
استاندار اصفهان با اشاره به ضرورت سازماندهی دقیق نیروی انسانی و لجستیک در این قرارگاه، افزود: امروز نیازمند تکلیفگرایی در تمامی حوزههای کارشناسی و اجرایی هستیم و همانطور که در دوران جنگ، تمامی ظرفیتها از جمله بخشهای هوافضا و مهندسی در خدمت دفاع بود، امروز نیز باید تمامی نمایندگان و ظرفیتهای فیزیکی و انسانی استان درگیر مسائل اقتصادی شوند تا از موازیکاری پرهیز شده و زنجیره تأمین تقویت شود.
نقش کلیدی رسانه و پیوست عدالت
جمالینژاد حضور صداوسیما در این مجموعه را یک گام استراتژیک دانست و تصریح کرد:برای اینکه مردم حس عدالت را در جامعه لمس کنند، نیاز به اطلاعرسانی پرانرژی و باانگیزه داریم و مدیریت فضای روانی بازار بسیار مهم است و مسئولان مربوطه باید به صورت روزانه و مستمر، نتایج اقدامات را از طریق رسانهها به اطلاع مردم برسانند تا حس نظارت و پیگیری در جامعه تقویت شود.
رئیس قرارگاه اقتصادی استان با تأکید بر برخورد بدون اغماض با مفسدان اقتصادی، خاطرنشان کرد: دستگاههای نظارتی از جمله صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف باید با تمام توان در میدان باشند و در این راستا، اختیار توقف عملیات واحدهای متخلف صادر شده و برخوردهای جدی و قانونی در انتظار کسانی است که در مسیر زنجیره کالا و خدمات اخلال ایجاد میکنند.
نظارت ۲۴ ساعته بر بازار اصفهان
جمالینژاد در پایان با اشاره به تنظیم مصوبات ۲۲گانه در جلسات اخیر بازار، خاطرنشان کرد: کار در این قرارگاه تعطیلیبردار نیست و رصد زنجیره کالاها و خدمات به صورت ۲۴ ساعته انجام خواهد شد زیرا هدف ما در استان اصفهان این است که با کاهش هزینههای مالی در زنجیرههای تولیدی، باری از دوش مردم برداریم و انضباط اقتصادی را حاکم کنیم.
انتهای پیام