افتتاح دانشکده علوم زیستی دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان توسط وزیر علوم
برنا - گروه اجتماعی؛ در ادامه برنامههای سفر به استان زنجان، وزیر علوم دانشکده علوم زیستی و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه را افتتاح کرد.
حسین سیمایی، وزیر علوم، دانشکده علوم زیستی و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه را در زنجان افتتاح کرد.
بر اساس گزارش ارائهشده در این مراسم، افتتاح دانشکده علوم زیستی با هدف توسعه زیرساختهای آموزشی و پژوهشی، تأمین فضای مورد نیاز برای استقرار آزمایشگاههای تخصصی و ارتقای بهرهوری آموزشی و پژوهشی انجام شده است.
همچنین ایجاد ظرفیت برای راهاندازی رشتههای میانرشتهای جدید، افزایش تعداد دانشجویان و شکلگیری تیمهای تحقیقاتی در حوزههای نوین است.
انتهای پیام/
نظر شما