استمرار تعجیل ۲ ساعته در اتمام ساعت کار ادارات سیستان و بلوچستان برای امروز دوشنبه یازدهم خرداد
برنا- گروه استانها: بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان، به دلیل شدت گرمای هوا و نیز با هدف مدیریت مصرف برق و صرفهجویی در مصرف آب، پایان فعالیتکار دستگاههای اجرایی، موسسات عمومی دولتی و غیردولتی، بانکها بیمهها و شهرداریها در روز دوشنبه مورخ ۱۱خرداد ماه ۱۴۰۵، ساعت ۱۱ و ۲ساعت زودتر از وقت اداری مقرر تعیین گردید.
در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان آمده است؛ دستگاههای عملیاتی ارائه خدمات ضروری اعم از مراکز نظامی و انتظامی، امدادی، آتش نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و… طبق روال معمول و بر اساس نحوه فعالیت تعریف شده، به ارایه خدمت مشغول خواهند بود.
همچنین در این اطلاعیه از مردم خواسته شده است با توجه به افزایش میزان مصرف و به منظور پایداری در ارایه خدمات و پیشگیری از قطع برق و آب، در مصرف برق و آب صرفهجویی لازم را داشته باشند.
انتهای پیام
نظر شما