راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در محمدیه و مهرگان در دستور کار قرار گرفت

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
|
۲۳:۵۶:۳۲
| کد خبر: ۲۳۵۲۰۱۳
راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در محمدیه و مهرگان در دستور کار قرار گرفت
برنا - گروه استانها: شهردار محمدیه در دیدار با معاون بازرگانی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، راهکارهای ایجاد و راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در شهرهای محمدیه و مهرگان را بررسی کرد و این طرح را گامی مؤثر در تنظیم بازار و افزایش رفاه شهروندان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد پیری شهردار محمدیه به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری با سالاری معاون بازرگانی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که با حضور مهدی روشن نایب‌رئیس شورا و رئیس کمیسیون حقوقی و مالی، محمد روشن رئیس کمیسیون فرهنگی، فرخ رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر، داداشی مدیر حراست، گچ‌پزها معاون عمرانی و درگی سرپرست واحد سرمایه‌گذاری شهرداری برگزار شد، طرفین درباره راهکارهای راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در شهرهای محمدیه و مهرگان به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار، شیوه‌های مدیریت، تأمین زیرساخت‌ها، جذب سرمایه‌گذاری و نحوه بهره‌برداری از میادین میوه و تره‌بار مورد بررسی قرار گرفت و بر استفاده از تجربیات موفق شهرداری تهران در این حوزه تأکید شد.

راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در محمدیه و مهرگان در دستور کار قرار گرفت

شهردار محمدیه در حاشیه این نشست اظهار کرد: راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار در محمدیه و مهرگان می‌تواند نقش مهمی در تنظیم بازار، دسترسی آسان‌تر شهروندان به محصولات تازه و باکیفیت و همچنین حمایت از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان ایفا کند.

پیری افزود: بهره‌گیری از تجربیات موفق سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، مسیر برنامه‌ریزی و اجرای این طرح را هموارتر خواهد کرد و با استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و الگوگیری از تجارب کلان‌شهرها، زمینه ایجاد این مراکز برای رفاه بیشتر شهروندان فراهم می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های انجام‌شده و همکاری دستگاه‌های مرتبط، زمینه احداث و بهره‌برداری از میدان میوه و تره‌بار در محمدیه و مهرگان در آینده نزدیک فراهم شود.

انتهای پیام

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر