برنا - گروه استانها: شهردار محمدیه در دیدار با معاون بازرگانی سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران، راهکارهای ایجاد و راهاندازی میدان میوه و ترهبار در شهرهای محمدیه و مهرگان را بررسی کرد و این طرح را گامی مؤثر در تنظیم بازار و افزایش رفاه شهروندان دانست.
کد خبر: ۲۳۵۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۵/۰۳/۱۹