وزیر دفاع آلمان، ترامپ را مسئول بسته شدن تنگه هرمز دانست
برنا - گروه بین الملل: وزیر دفاع آلمان، رئیسجمهور آمریکا را به خاطر بستن تنگه هرمز سرزنش کرد و خواستار بازگشایی این آبراه حیاتی شد
به گزارش برنا، بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان شامگاه یکشنبه در مصاحبهای با شبکه تلویزیونی ARD گفت: در نهایت دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا و نه ما، موجب انسداد تنگه هرمز شد، اما ما در بازگشایی دوباره آن ذینفع هستیم.
پیستوریوس تاکید کرد: باز شدن تنگه هرمز، یا بهتر بگوییم عبور امن از آن، به نفع اروپا، به نفع تامین انرژی و بهبود اقتصادی ما است. هرگونه توافقی برای بازگشایی این تنگه به حمایت ایران و عمان نیاز دارد.
انتهای پیام/
نظر شما