پرواز ووشوکاران ایران به چین

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
|
۱۰:۰۸:۵۲
| کد خبر: ۲۳۵۷۶۱۸
 پرواز ووشوکاران ایران به چین
برنا - گروه ورزشی: کاروان  تیم ملی ووشو ساندا پسران و دختران عازم کشور چین شد.

 به گزارش برنا، ملی پوشان ووشوی ایران پریدند.

 تیم ملی ووشو ساندا پسران و دختران کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های ساندا کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کشور چین شد.

ملی‌پوشان صبح فردا وارد این کشور شده و در شهر آنلو مستقر خواهند شد تا تمرینات خود را از سر بگیرند. رامین موحدنیا و مریم هاشمی به‌عنوان سرمربی و معین تقوی و صدیقه دریایی نیز به‌عنوان مربی، ملی‌پوشان ووشو ایران را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر