آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۶ سال در هرمزگان
برنا-گروه استانها:یک زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۶ سال در هرمزگان آزاد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان امروز گفت: زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۶ سال و در قالب پویش گذشت به عشق امام حسین (ع) برای ایران همدل، همزمان با عاشورای حسینی آزاد شد.
وی افزود: این زندانی با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت و به زندگی بازگشت.
قهرمانی ضمن تقدیر از اولیای دم این پرونده بابت گذشت انسانی و فداکارانهشان، این اقدام خداپسندانه را الگویی ماندگار در راستای پیروی از سیره اهل بیت (ع) عنوان کرد و از همکاری تمام عوامل مؤثر در این سازش تشکر نمود.
نظر شما