کسب طلا و نقره تکواندوکاران ایران در مسابقات آزاد قرقیزستان

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
|
۲۱:۵۹:۵۸
| کد خبر: ۲۳۵۸۴۶۴
کسب طلا و نقره تکواندوکاران ایران در مسابقات آزاد قرقیزستان
برنا - گروه ورزشی: تکواندوکاران کشورمان در رقابت‌های بین المللی قزاقستان موفق به کسب دو مدال طلا و نقره شدند.

طبق اعلام فدراسیون تکواندو، مسابقات بین المللی آزاد قرقیزستان امروز پنجشنبه ۴ تیرماه با حضور ۳۷۲ تکواندوکار در رده سنی بزرگسالان برگزار شد که در نهایت تلاش نمایندگان کشورمان به کسب یک مدال طلا توسط رضا کلهر و یک مدال نقره توسط هستی ولی نژاد انجامید.

رضاکلهر در وزن ۷۴- کیلوگرم ابتدا با «اورینگالی» از قزاقستان را شکست داد و سپس «باباخان» از بلاروس را از پیش رو برداشت و در ادامه «اورین باسار» از قزاقستان را شکست داد.

کلهر در نیمه نهایی در پیکار با «برکای ارر» از ترکیه صاحب برتری شد و به فینال صعود کرد. این ترکیه‌ای ک دو هفته قبل طلای گرندپری رم را کسب کرده بود. وی در مبارزه پایانی هم نماینده روسیه را در دو راند شکست داد و طلا گرفت.

هستی ولی نژاد در وزن ۴۶- کیلوگرم با دو پیروزی برابر تکواندوکارانی از قزاقستان راهی مرحله نیمه نهایی شد و در ادامه هم «نازلی تسگین» از ترکیه را شکست داد و راهی مبارزه پایانی شد. نماینده کشورمان در دیدار نهایی نتیجه را به «اکبرووا» تکواندوکار مطرح آذربایجان واگذار کرد و نقره گرفت.

در وزن ۴۹- کیلوگرم روژان گودرزی دور نخست استراحت داشته و سپس به برابر «گوگباکان» تکواندوکار عنوان دار ترکیه نتیجه را واگذار کرد و حذف شد. روژان صوفی در وزن ۵۷- کیلوگرم دور نخست به «کسینیا زودر» از روسیه باخت و از جدول خارج شد.

در وزن ۶۳- کیلوگرم طه رحمانی ابتدا «یاهونی» از بلاروس را شکست داد و سپس به «ماکسیم اوسین» از روسیه باخت. دانیال بزرگی در وزن ۷۴- کیلوگرم در مبارزه نخست را به «رجب اف» از ازبکستان واگذار کرد و حذف شد. همچنین امیرمحمد نصیر احمدی پس از دو پیروزی باخت و از دست یابی به مدال بازماند.

سجاد مردانی و نیلوفر صفریان هم هدایت این تکواندوکاران را برعهده دارند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر