لیگ ملت‌های والیبال/ دلاوری: از مردم عذرخواهی می‌کنیم

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
|
۲۲:۳۶:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۸۴۶۵
لیگ ملت‌های والیبال/ دلاوری: از مردم عذرخواهی می‌کنیم
برنا- گروه ورزشی؛ قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران، پس از دیدار‌های اخیر این تیم ضمن عذرخواهی از هواداران، به عملکرد تیم در چند مسابقه گذشته اشاره کرد.

به گزارش برنا، محسن دلاوری پس از شکست سه بر صفر ایران مقابل آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌ها اظهار داشت: اول از همه باید از مردم عذرخواهی کنیم. در چند بازی اخیر اصلا عملکرد خوبی نداشتیم. تمام توان‌مان را می‌گذاریم، اما نتیجه دلخواه به دست نمی‌آید.

وی ادامه داد: با تمام وجود تلاش می‌کنیم، اما شرایط طوری پیش نمی‌رود که بتوانیم نتیجه بگیریم و بابت این موضوع واقعا عذرخواهیم.

دلاوری با اشاره به هدف تیم ملی، افزود: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا اسم ایران و والیبال کشورمان را به سطح گذشته برگردانیم. بابت این نتایج شرمنده هستیم و سعی می‌کنیم جبران کنیم و دوباره حال خوب را به مردم ایران برگردانیم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره حضورش در ترکیب تیم ایران، گفت: فرقی ندارد چه کسی داخل زمین باشد یا بیرون زمین، وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه تحت فشار هستند. برد برای همه است، نه فقط یک نفر. امیدوارم روند برد‌های ایران شروع شود.

دلاوری همچنین درباره دیدار‌های آینده مقابل تیم‌های آسیایی از جمله تیم ملی والیبال ژاپن اظهار داشت: بازی ایران و ژاپن همیشه جذاب بوده، چون هر دو از بهترین‌های آسیا هستند. امیدوارم بتوانیم حداقل شکست‌های این دو بازی را در دیدار ژاپن جبران کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر