طباطبایی: نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد

|
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
|
۰۰:۴۷:۰۸
| کد خبر: ۲۳۵۸۴۹۶
طباطبایی: نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد
برنا - گروه سیاسی: طباطبایی در شبکه ایکس نوشت: نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد. این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.

به گزارش برنا، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛ حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است. نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفت‌و‌گو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد. این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.

آنکه در این میانه ساده‌لوحی کند، بازنده خواهد بود. گول بوی کباب را نخورند که داغ خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر