آتشسوزی در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ مهدی پازوکی با بیان این خبر، اظهار کرد : این حادثه تاکنون هیچگونه تلفات جانی در پی نداشته است.
وی ادامهداد: با اعلام وقوع حریق در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر، تیمهای اطفای حریق و امداد و نجات آتشنشانی در کوتاهترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.
پازوکی تصریح کرد: بر اساس گزارشهای اولیه، نیروهای امدادی در حال کنترل و خاموش کردن حریق هستند و اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش آتش به سایر بخشهای مجموعه در حال انجام است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته و اطلاعات تکمیلی درباره علت وقوع آتشسوزی و میزان خسارات احتمالی پس از بررسیهای بیشتر اطلاعرسانی خواهد شد
مهار آتشسوزی در انبار مرکزی بیمارستان شهدای عشایر؛ بدون تلفات
بر اساس گزارشهای اولیه، نیروهای امدادی در حال کنترل و خاموش کردن حریق هستند و اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش آتش به سایر بخشهای مجموعه در حال انجام است.
اطلاعات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام