اخراج و درگیری
به گزارش سرویس ورزشی برنا دیدار پرسپولیس و گلگهر سیرجان در مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 13 و 30 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی گلگهر سیرجان آغاز شد. حواشی اختصاصی این بازی ارسالی توسط خبرنگار اعزامی برنا به سیرجان به شرح زیر است:
*حمید درخشان در نیمه دوم بارها به عملکرد بازیکنان پرسپولیس اعتراض کرد و از نحوه بازی آنها رضایت نداشت.
*در دقیقه 86 به نظر رسید که غلامرضا بهروان مسئول برگزاری مسابقه الیاس تعویقی مربی دروازهبانی تیم گلگهر سیرجان را از روی نیمکت این تیم اخراج کرد. البته ظاهرا این اخراج با دستور داور صورت گرفته است.
*محسن بنگر مدافع پرسپولیس با قاسم شهبا سرمربی تیم گلگهر درگیری لفظی پیدا کرد. بنگر معتقد بود که بازیکنان گلگهر برای وقتکشی خودشان را به زمین میاندازند.
*مجید غلامی دروازهبان گلگهر سیرجان در اواخر مسابقه با بازیکنان ذخیره پرسپولیس که پشت دروازه او ایستاده بودند، درگیری لفظی پیدا کرد.او به داور گفت که این بازیکنان با او صحبت میکنند و تمرکزش را به هم میریزند که داور هم از بازیکنان ذخیره پرسپولیس خواست از دروازه گلگهر فاصله بگیرند.