کسب رتبه دوم HSE شرکت های پالایشی کشور توسط پالایشگاه خانگیران
سید اسماعیل قادری در گفتگو با خبرنگار برنا در سرخس با اعلام این خبر افزود: ارتقاء شاخصهای ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافندغیرعامل، برنامهریزی و اجرای پروژههای توسعهای در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست، کنترل بهینه آلاینده های زیست محیطی ، تعریف و اجرای پروژههای پژوهشی مرتبط با ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و پدافند غیرعامل، افزایش شاخص آموزش به کارکنان، تعدد تمرینات و مانورها، افزایش تعداد بازرسیهای پیشگیرانه از حوادث زمینه ساز کسب رتبه دوم HSE در بین شرکتهای پالایش گاز کشور شده است.
وی ضمن تبریک به کلیه کارکنان ساعی و پرتلاش این مجموعه تصریح کرد: چنین افتخاراتی تنها با همدلی، همبستگی و مشارکت کلیه کارکنان در رعایت موازین بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل میسر شد.
قادری اظهار امیدواری کرد: همانگونه که در سال های گذشته شاهد کسب رتبه های برتر در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست بوده ایم، این روند در سال های آتی نیز مطابق با استراتژی های تدوین شده استمرار داشته باشد.
شایان ذکر است: گردهمایی خانواده ایمنی، بهداشت و محیط زیست صنعت گاز کشور با گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در مهرماه سال جاری برگزار گردید.
گفتنی است: در سال گذشته نیز شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد موفق به کسب رتبه نخست HSE شد.