مصدومان شیمیایی سردشت

برچسب - مصدومان شیمیایی سردشت
صالح عزیزپور گفت: مصدومین شیمیایی که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شناسایی نشدند، هیچگونه خدماتی دریافت نمی‌کنند و مجبور هستند داروهایشان را که اکثرا خارجی هم است به صورت آزاد تهیه کنند و هیچ بیمه‌ای آنها را تحت پوشش قرار نمی‌دهد بنابراین برخی از آنان کولبری می‌کنند و باوجود اینکه بسیار کار طاقت فرسایی‌ست اما مجبور هستند با وجود بیماری کار کنند.
کد خبر: ۱۱۹۹۹۹۶   
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
پیشنهاد سردبیر