کارگروه انرژی و مدیریت مصرف استان کرمانشاه

برچسب - کارگروه انرژی و مدیریت مصرف استان کرمانشاه
برنا- گروه استان‌ها: طبق مصوبه کارگروه انرژی و مدیریت مصرف استان، از ابتدای تیرماه برق ادارات دولتی (به‌جز ادارات خدمات‌رسان) یک روز در هفته قطع خواهد شد تا برق ذخیره شده در اختیار بخش تولید و صنعت قرار گیرد.
کد خبر: ۲۳۵۷۷۲۸   
تاریخ انتشار: ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
پیشنهاد سردبیر