برنا - گروه استانها: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان از آغاز واگذاری اسناد مالکیت بیش از سه هزار واحد مسکونی در شهرستان لالی خبر داد و گفت: با همافزایی دستگاههای اجرایی، قضایی و تقنینی، یکی از قدیمیترین مطالبههای مردم این شهرستان پس از حدودا هفت دهه بلاتکلیفی به سرانجام رسید.
کد خبر: ۲۳۵۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۵/۰۴/۰۷