استاندار خوزستان تاکید کرد:

لزوم برخورد فرمانداران نسبت به تخلفات احتمالی انتخابات/ مسوولان اجرایی و اعضای شوراهای شهر و روستا حق جانبداری از کاندیدای خاص را ندارند

|
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
|
۲۲:۳۲:۰۹
| کد خبر: ۹۶۴۸۸۵
لزوم برخورد فرمانداران نسبت به تخلفات احتمالی انتخابات/ مسوولان اجرایی و اعضای شوراهای شهر و روستا حق جانبداری از کاندیدای خاص را ندارند
استاندار خوزستان گفت: هیچ یک از مسوولان اجرایی از جمله اعضای شوراهای شهر و روستا حق جانبداری از کاندید خاص را نداشته و فرمانداران حتما نسبت به تخلفات احتمالی برخورد لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور رییس و اعضای این ستاد و فرمانداران حوزه های انتخابیه اصلی برگزار شد، بر انجام کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات تاکید کرد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: فرمانداران تمرکز اصلی خود را بر اجرای شفاف، سالم و پرشور انتخابات قرار داده و پیگیری سایر موضوعات را به بعد از انتخابات موکول نمایند.

شریعتی افزود: فرمانداران و مسوولان ذیربط حتما رصدها و دقت لازم برای پیشگیری از هرگونه تنش احتمالی در حوزه های انتخابیه با رقابت بسیار نزدیک را داشته و پیش از بروز هرگونه رخداد ناگوار نسبت به گزارش موارد در صورت لزوم به مرکز و کنترل وضعیت در عین صیانت و امانتداری از آرای مردم اهتمام داشته باشند.

او گفت: همچنین لازم است کلیه امکانات لازم در حوزه های انتخابیه، دستگاه های احراز هویت، پشتیبانی، تامین تعرفه های آرا به میزان کافی و تامین امنیت شعب مهیا بوده تا هیچ گونه دغدغه و خللی در روند برگزاری انتخابات نداشته باشیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: هیچ یک از مسوولان اجرایی از جمله اعضای شوراهای شهر و روستا حق جانبداری از کاندیدای خاص را نداشته و فرمانداران حتما نسبت به تخلفات احتمالی برخورد لازم را داشته باشند.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: شروع انتخابات راس ساعت هشت صبح جمعه دوم اسفند ماه جاری خواهد بود و به هیچ عنوان تاخیر در آغاز فعالیت هیچ یک از شعب اخذ رای پذیرفتنی نیست.

لازم به ذکر است که طبق گفته علی حسین حسین زاده رییس ستاد انتخابات استان خوزستان حدود 70 هزار نفر به صورت مستقیم در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

همچنین استان خوزستان دارای ۱۴ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ حوزه انتخابیه فرعی و ۴۰ بخشداری مستقل است که در برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

 

نظر شما
اخبار برگزیده