استاندار مرکزی با حضور در گلزار شهدای مهاجران به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد

|
۱۴۰۴/۱۱/۲۴
|
۱۳:۵۰:۵۹
| کد خبر: ۲۳۱۱۱۱۷
استاندار مرکزی با حضور در گلزار شهدای مهاجران به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد
برنا ـ گروه استانها: استاندار مرکزی با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر مهاجران، به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان مرکزی، مهدی زندیه‌وکیلی استاندار مرکزی به همراه نصیری فرماندار شازند، یاوری بخشدار مهاجران، نیک زاد امام جمعه مهاجران و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی، با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر مهاجران، به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام کردند.

در این مراسم معنوی که همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهل‌هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، حاضران با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، بار دیگر با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

استاندار مرکزی در حاشیه این آیین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و استمرار راه پرافتخار شهیدان تأکید کرد.

 

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر