نشست نماینده ایرانشهر با مدیرکل امور عشایری سیستان و بلوچستان

|
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
|
۰۸:۱۷:۲۸
| کد خبر: ۲۳۳۴۲۲۲
نشست نماینده ایرانشهر با مدیرکل امور عشایری سیستان و بلوچستان
برنا-گروه‌استانها: درراستای‌تقویت همکاری‌ها و بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های مناطق عشایری ؛رحمدل بامری نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه ایرانشهر، راسک، سرباز،  دلگان،  فنوج،  بمپور،  لاشار و بخش های بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی؛  با شیرزاد کمالی؛ مدیرکل امور عشایر استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به‌گزارش‌خبرگزاری‌برنا‌سیستان‌وبلوچستان؛در این دیدار که در محل اداره کل امور عشایر استان برگزار شد، مسائل مرتبط با بهبود معیشت، تامین آب، خدمات حمایتی، زیرساخت‌های جاده‌ای و طرح‌های انرژی خورشیدی برای عشایر مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل امور عشایر استان در این نشست با اشاره به نقش مؤثر جامعه عشایری در اقتصاد و امنیت غذایی کشور گفت:  جامعه عشایری یکی از پایه‌های تولید و پایدار در استان است و توجه به نیازها و مطالبات آنان، الزامی در مسیر توسعه متوازن محسوب می‌شود. برنامه ما، ارتقاء کیفیت زندگی عشایر و گسترش خدمات پایدار در روزهای سخت و بحرانی است.

رحمدل بامری نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه ایرانشهر،  راسک، سرباز،  دلگان،  فنوج،  بمپور،  لاشار و بخش های بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی؛ نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه امور عشایر استان، بر ضرورت حمایت مضاعف از پروژه‌های عمرانی و خدماتی در مناطق عشایرنشین تأکید کرد و اظهار داشت:  رسیدگی به مسائل عشایر باید با نگاه عدالت‌محور انجام شود؛ آنان مرزداران واقعی تولید و پایداری در استان هستند و خدمت به این قشر شریف، خدمت به قلبِ تلاش و مقاومت است.این دیدار با تأکید بر تداوم همکاری نزدیک میان دستگاه‌های اجرایی و پیگیری جدی اعتبارات عمرانی برای مناطق عشایری پایان یافت.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر