روزی که قهرمانی سپاهان با عطر ایثار متبرک شد/ اهدای مدالهای طلای دختران سپاهان به ۱۶۸ دانشآموز شهید جنگ رمضان
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، جشن قهرمانی طلاییپوشان در لیگ برتر هندبال بانوان، با اقدامی ارزشمند و فرهنگی همراه شد. بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال سپاهان در حرکتی نمادین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم مدرسه «شجره طیبه» میناب که در حملات دشمن در جریان جنگ رمضان به شهادت رسیده بودند، مدالهای طلای خود را به این ۱۶۸ دانشآموز شهید اهدا کردند.
این اقدامِ قهرمانان سپاهان، بازتابدهنده پیوند عمیق ورزش حرفهای با ارزشهای والای انسانی و پاسداشت خون شهدایی است که امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مدیون ایثار آنهاست.
تجلیل از نماد فداکاری؛ ابراهیم فتحی مورد تقدیر قرار گرفت
در بخش دیگری از این مراسم، باشگاه سپاهان از خدمات ارزشمند ابراهیم فتحی، سرپرست تیم نوجوانان سپاهان و از جانبازان سرافراز جنگ رمضان، به پاس سالها مجاهدت و ایثار تجلیل کرد.
باشگاه سپاهان در این آیین، جانبازی ابراهیم فتحی را نمادی از وطنپرستی، تعهد و مسئولیتپذیری خواند و از تلاشهای دلسوزانه وی در مسیر رشد و پرورش استعدادهای ورزشی قدردانی نمود. در متن تقدیر از وی آمده است که روحیه فداکاری دوران دفاع مقدس، امروزه در فعالیتهای ورزشی و تربیتی باشگاه به عنوان یک الگوی روشن برای نسل جوان نمایان است.
مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاههای کشور با حضور مهدی جمالینژاد استاندار اصفهان، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، سیدمهدی صدری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، منوچهر نیک فر مدیرعامل باشگاه سپاهان و برخی از اعضای فدراسیون و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان استانی و ورزشی برگزار شد و نشان داد که باشگاه سپاهان در کنار قهرمانی در میادین ورزشی، همواره در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت سرمایههای معنوی میهن پیشگام است.
انتهای پیام