پایان مراسممحوری در استانداری خراسان شمالی / تأکید بر فرهنگسازی و بهرهوری به جای تشریفات
برنا ـ گروه استان ها: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی اعلام کرد که شورای فرهنگی استانداری در سال جدید، برنامههای خود را از رویکرد صرفاً تشریفاتی و مراسممحور به سمت فرهنگسازی و بهرهوری تغییر میدهد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان شمالی ، حسین فرجی در نخستین جلسه این شورا در سال ۱۴۰۵ با تأکید بر پیگیری جدیتر برنامههای عملیاتی، گفت: رسالت اصلی این شورا، فرهنگسازی است و توجه به ارزشهای فرهنگی باید در اولویت برنامهریزیها قرار گیرد.
وی با اشاره به تأکید رئیسجمهور بر بهرهوری در سیستم اداری، خواستار اقدامات مؤثر برای کاهش مصرف و مدیریت بهینه انرژی در استانداری شد. فرجی همچنین بر تغییر رویکرد در برگزاری مناسبتها تأکید کرد و افزود: مناسبتها را نباید صرفاً مراسممحور برگزار کنیم، بلکه برنامههای فرهنگی با اولویت فرهنگسازی را جایگزین نماییم.
از دیگر محورهای سخنان وی میتوان به برگزاری میزهای خدمت در تجمعات شبانه مردمی و نمازهای جمعه، فضاسازی ادارات در مناسبتها، و برگزاری دورههای آموزشی برای کارکنان و خانوادههایشان اشاره کرد.
نظر شما