پیشرفت ۴۳ درصدی طرح بهسازی جاده یاسوج به دهدشت

|
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
|
۰۸:۳۱:۰۲
| کد خبر: ۲۳۵۰۲۹۲
پیشرفت ۴۳ درصدی طرح بهسازی جاده یاسوج به دهدشت
برنا- گروه استانها: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح بهسازی محور یاسوج،سپیدار،سرفاریاب به شهر دهدشت ۴۳درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حمیدرضا پیمانجو گفت: این پروژه با هدف ارتقای ایمنی، بهبود کیفیت عبور و مرور و افزایش سطح خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در حال اجراست.

وی اظهار داشت: پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور یاسوج،سپیدار،سرفاریاب به دهدشت که با اعتبار ۵۴۱ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال در حال اجراست از پروژه‌های مهم نگهداری راه‌های استان محسوب می‌شود.

پیمانجو تصریح کرد: این طرح که با نظارت اداره نگهداری راه‌های معاونت راهداری در حال ساخت است نقش مهمی در افزایش ایمنی تردد، کاهش استهلاک وسایل نقلیه و ارتقای کیفیت سفر در این محور پرتردد دارد.

وی تصریح کرد:عملیات روکش آسفالت به طول ۱۴.۲ کیلومتر با عرض متوسط ۱۰.۵ متر و ضخامت پنج سانتی‌متر و همچنین لکه‌گیری و تراش آسفالت در مساحت ۶ هزار مترمربع با ضخامت ۶ سانتی‌متر از بخش‌های این طرح است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تاکنون عملیات قیرپاشی به طول ۶.۱ کیلومتر انجام شده و اجرای روکش آسفالت در فاز نخست پروژه نیز به همین میزان انجام شده است.

مهدی نوری‌پور افزود: اجرای این پروژه با بهره‌گیری از توان فنی و اجرایی پیمانکار در حال انجام است و تلاش می‌شود عملیات اجرایی با رعایت کامل استانداردهای فنی و کیفی تکمیل شود.

محور یاسوج،سپیدار،سرفاریاب به دهدشت از مسیرهای مهم ارتباطی استان به شمار می‌رود و اجرای این پروژه می‌تواند تأثیر قابل توجهی در افزایش ایمنی تردد و کاهش هزینه‌های نگهداری ناوگان حمل‌ونقل داشته باشد.

نظر شما
captcha
پیشنهاد سردبیر