فعالیت چهار موکب اوقاف در شهر نجف/ از اسکان و پذیرایی تا خدمات درمانی، کفاشی و خیاطی

|
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
|
۱۷:۲۶:۴۰
| کد خبر: ۱۳۷۷۰۰۳
فعالیت چهار موکب اوقاف در شهر نجف/ از اسکان و پذیرایی تا خدمات درمانی، کفاشی و خیاطی
مسئول محور نجف ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه از فعالیت چهار موکب اوقاف در شهر نجف با ارائه خدمات متنوع به زائران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، صابر کرمی مسئول محور نجف ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت اربعین مراسم‌ها و فعالیت‌های ویژه‌ای را برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: این سازمان در محورهای مرزی و برون مرزی و اعتاب مقدسه با برپایی ۳۵۰ موکب حضور بسیار فعالی دارد و به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند.

وی تاکید کرد: در محور نجف نیز مواکب استان البرز، استان قزوین و دو موکب امامزاده صالح فرحزاد و بقعه شیخ عبدالله طرشتی فعال هستند.

مسئول محور نجف ستاد اربعین سازمان اوقاف و امور خیریه یاد آور شد: استان قزوین با موکب بزرگ حضرت سیدالشهدا (ع) خدمات متنوعی را همچون اسکان و پذیرایی، پخت نان و خدمات درمانی، کفاشی، خیاطی، آرایشگری و غیره به زائران ارائه می‌دهد؛ همچنین در این موکب ما شاهد برپایی خیمه‌های معرفت و برگزاری مراسم‌های عزاداری و سخنرانی هم هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان البرز نیز با موکب امامزاده طاهر علیه‌السلام ضمن اسکان و پذیرایی از زائران با اجرای سرود و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به استقبال زائران اربعین در آستانه طریق رفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پرونده ویژه